Re: ADVETGEMEINDEN in Wolhynien
Hallo an alle,
eine Antwort von Herrn Dr. Heinz steht noch aus.
Allerdings konnte ich einige allgemeinen Angaben zur Entstehung von Adventgemeinden in der Ukraine (unter anderem in Wolhynien) hier finden
http://www.adventist.org.ua/article/sda_church_ukraine/
Für alle, die gut ukrainisch lesen können, sicherlich interessant. Ich persönlich kann nicht alles verstehen, habe aber trotzdem viele Ortsangaben und Familiennamen entdecken können. Meine Anfrage in Kiew dürfte die Quellenangaben des Textverfassers zu Tage fördern und dann würde man alles persönlich überprüfen können.
"...Початок Адвентизму в Україні
Приблизно цього ж часу - у 80-90-ті рр. XIX ст. - виникають адвентистські громади на Волині. На думку деяких дослідників, сюди також приїжджав Михайло Чеховський, і його місія мала успіх. Вже у 1888 р. у селі Жарнувка, поблизу міста Дубно, виникла перша місцева адвентистська група. Через два роки було засновано громаду під Луцьком. Її очолив Карл Рейвен, який приїхав з Таврійської губернії до місцевих колоністів. Невдовзі два члени цієї громади, працівники столярного цеху Конрад Фендель та Йозеф Щледзінський переїхали з родинами у Лодзь, де 1896 року заснували невеличку громаду "суботників", яку відвідав Генріх Лєбсак. Після його проповідей в Лодзі чимало місцевих католиків приєднались до нової громади. Досить швидко в Східній Польщі був утворений церковний осередок, який мав у Лодзі біблійну школу і невеличку місію, що опікувалася, зокрема, віруючими західних теренів України та Білорусі. Керівниками центру стали Давид Геде та адвентист із Житомира Фрідріх Ремпферт. ..." (von mir hervorgehoben)
Gruß
Alexander
gesamter Thread:
- Archiv der Theologischen Hochschule in Friedensau -
Alexander Rehband,
28.06.2008, 22:57
- Re: Archiv der Theologischen Hochschule in Friedensau -
Gerhard König,
30.06.2008, 15:06
- Re: Archiv der Theologischen Hochschule in Friedensau -
Bärbel Voltermann,
01.07.2008, 10:40